Назва послуги | Ціна |
---|---|
Діагностика ходової частини автомобіля | 205 грн. |
Заміна переднього амортизатора | від 615 грн. |
Заміна заднього амортизатора | від 410 грн. |
Заміна втулок стабілізатора | від 287 грн. |
Заміна стійки стабілізатора | від 369 грн. |
Заміна підшипника маточини | від 615 грн. |
Заміна кульової опори | від 328 грн. |
Заміна важеля підвіски | від 410 грн. |
Заміна шпильки колеса | від 410 грн. |
Заміна пневмоподушки | від 615 грн. |
Заміна сайлентблока на знятому важелі | від 205 грн. |
Зв'яжіться з нами зараз і забронюйте час проходження технічного
обслуговування заздалегідь
Технічне обслуговування підвіски Toyota
Ходова комплектуюча має витримувати загальне навантаження людей, кузова та багажу. Також вона забезпечує плавний рух авто, зручність та безпеку. Підвіска, яка вийшла з ладу, може спровокувати поломку інших структур машини. В процесі користування машиною її ходова комплектуюча зношується. Причиною цього є необережне управління автомобілем, неякісне дорожнє покриття. Поломка підвіски може викликати збій керованості машини або ДТП. Щоб уникнути цього, рекомендується вчасно виконувати ремонт та обслуговування авто.
Діагностика підвіски Тойота
Діагностування підвіски із залученням інноваційних технологій в Тойота сервісі гарантує високу точність та виявляє несправності. В процесі традиційної діагностики автоексперти СТО Тойота оглядають манжети та чохли з гуми. Вважається, що комплектуюча, яка має пошкоджений гумовий чохол, вимагає ремонтування.
Також оцінюють авто на наявність втрати масла. Одразу в такому випадку перевіряють амортизатори. Рівень зносу пружин помітний ступенем проміжку між дорогою та кузовом. Діагностику кульових опор виконують у СТО Тойота Київ із застосуванням погойдування вгору та вниз. Під час цього процесу не повинно відчуватися розхитування.
На сайлентблоках не має бути порушення форми, тріщин або розшарування. Ознаками несправності ШРКШ є тріск під час їзди, в більшості випадків в процесі виконання повороту.
Діагностика авто Тойота та технічний огляд ходової треба проводити регулярно, через 10-15 тис. км виконаного кілометражу. Під час виявлення ознак поломки необхідно звернутися до майстра. Вчасне та професійне технічне обслуговування в сервісі TOYOTA є запорукою безпечного руху.
Поширені несправності підвіски машини
Основні порушення в роботі підвіски, з якими звертаються до Тойота Сервіс Київ:
- зміна форми лонжерона рами;
- порушений проміжок в підшипниках підвіски;
- різна жорсткість пружин;
- занесення автомобіля в бік від їзди прямо;
- порушена форма коліс;
- вийшла з ладу пружина;
- погано закріплені амортизатори;
- амортизатор видає звук стукоту або скрипу;
- втрата рідини.
Також причиною поломки підвіски може бути неоднакове зношення шин, грубе керування машиною, зруйнований сальник штока. Механіки сервісного ТО Тойота при своєчасному огляді зможуть попередити поломки ходової частини та виконають ремонтні роботи цієї комплектуючої при необхідності.