Назва послугиЦіна
Діагностика ходової частини автомобіля205 грн.
Заміна переднього амортизаторавід 615 грн.
Заміна заднього амортизаторавід 410 грн.
Заміна втулок стабілізаторавід 287 грн.
Заміна стійки стабілізаторавід 369 грн.
Заміна підшипника маточинивід 615 грн.
Заміна кульової опоривід 328 грн.
Заміна важеля підвіскивід 410 грн.
Заміна шпильки колесавід 410 грн.
Заміна пневмоподушкивід 615 грн.
Заміна сайлентблока на знятому важелівід 205 грн.

Зв'яжіться з нами зараз і забронюйте час проходження технічного
обслуговування заздалегідь

+38 (093) 186-82-08

Дзвоніть за телефоном

Viber, Telegram, WhatsApp

Спілкуйтесь з нами в чаті

м. Київ, Лисогірська, 29А

Приїжджайте за адресою

Технічне обслуговування підвіски Toyota

Ходова комплектуюча має витримувати загальне навантаження людей, кузова та багажу. Також вона забезпечує плавний рух авто, зручність та безпеку. Підвіска, яка вийшла з ладу, може спровокувати поломку інших структур машини. В процесі користування машиною її ходова комплектуюча зношується. Причиною цього є необережне управління автомобілем, неякісне дорожнє покриття. Поломка підвіски може викликати збій керованості машини або ДТП. Щоб уникнути цього, рекомендується вчасно виконувати ремонт та обслуговування авто.

Діагностика підвіски Тойота

Діагностування підвіски із залученням інноваційних технологій в Тойота сервісі гарантує високу точність та виявляє несправності. В процесі традиційної діагностики автоексперти СТО Тойота оглядають манжети та чохли з гуми. Вважається, що комплектуюча, яка має пошкоджений гумовий чохол, вимагає ремонтування.

Також оцінюють авто на наявність втрати масла. Одразу в такому випадку перевіряють амортизатори. Рівень зносу пружин помітний ступенем проміжку між дорогою та кузовом. Діагностику кульових опор виконують у СТО Тойота Київ із застосуванням погойдування вгору та вниз. Під час цього процесу не повинно відчуватися розхитування.

На сайлентблоках не має бути порушення форми, тріщин або розшарування. Ознаками несправності ШРКШ є тріск під час їзди, в більшості випадків в процесі виконання повороту.

Діагностика авто Тойота та технічний огляд ходової треба проводити регулярно, через 10-15 тис. км виконаного кілометражу. Під час виявлення ознак поломки необхідно звернутися до майстра. Вчасне та професійне технічне обслуговування в сервісі TOYOTA є запорукою безпечного руху.

Поширені несправності підвіски машини

Основні порушення в роботі підвіски, з якими звертаються до Тойота Сервіс Київ:

  • зміна форми лонжерона рами;
  • порушений проміжок в підшипниках підвіски;
  • різна жорсткість пружин;
  • занесення автомобіля в бік від їзди прямо;
  • порушена форма коліс;
  • вийшла з ладу пружина;
  • погано закріплені амортизатори;
  • амортизатор видає звук стукоту або скрипу;
  • втрата рідини.

Також причиною поломки підвіски може бути неоднакове зношення шин, грубе керування машиною, зруйнований сальник штока. Механіки сервісного ТО Тойота при своєчасному огляді зможуть попередити поломки ходової частини та виконають ремонтні роботи цієї комплектуючої при необхідності.